Ihanaa ystävänpäivää!

2/14/2016


Olen meidän perheen lapsista esikoinen ja minulla on pikkuveljeeni ikäeroa 6 vuotta, siskooni 9. Joten vaikka minulla sisaruksia onkin, lapsena ikäero oli kuitenkin sen verran suuri, että ystävät ovat aina olleet minulle todella tärkeitä.

Pitkäaikaisimman ystäväni tapasin jo tarhassa tai oikeastaa en edes muista kuinka meistä tuli ystäviä, mutta kuvia on todisteena 2- vuotiaasta asti. Nykyään kutsun häntä siskoksi. Tuntuu hullulta kuinka hyvin hän edelleen tuntee minut, vaikka olemme vuosia asuneet eri kaupungeissakin. Me olemme myös hyvin samankaltaisia- loivia mutkia on siis väkisinkin ollut matkassa. Olen kuitenkin hyvin onnellinen, että rinnallani on ollut ihminen jonka kanssa olen saanut jakaa koko elämäni. Me emme puhu ajasta "me ei vielä silloin tunnettu". 



Ihmisiä tulee ja menee, mutta ne oikeat jäävät. Onnekseni olen saanut niitä kulhollisen. Tänään suuntaan yhden luokse, tämän pikaisen aamupalan jälkeen. 
Oikein ihanaa ystävänpäivää! 



You Might Also Like

0 kommenttia